לא לשכוח: שמן שקדים מתוקים להריון וללידה

מתכוננים לקראת לידה? ההתרגשות הולכת וגוברת ככול שחולפים הימים וכבר הכנתם תיק לבית החולים, אז אל תשכחו להכניס אליו שמן שקדים מתוקים ללידה. את השמן מציעה חברת שקד תבור ישירות דרך האתר המאובטח שלה עבור מחיר משתלם ביותר.

שמן שקדים מתוקים לעיסוי

שמן שקדים מתוקים להריון ולידה הינו שמן עיסוי מעולה העשיר במינרלים, חומצות שומן ובוויטמין E. הוא מעולה לעיסוי עור הגוף, הפנים והקרקפת בהעניקו לעור גמישות עם מניעת סימני מתיחה. כמו כן הוא מומלץ עבור עיסוי פירינאום עם תרומה להגמשת הרקמות אשר בפתחו של הנרתיק ובאזור החיץ שעד פי הטבעת. עיסוי אזורים אלו מהשבוע השלושים וארבע של ההיריון מפחית את הסיכון של היווצרות קרעים, יכול למנוע צורך בחיתוך אזור החיץ ומקטין כאבים וצריבות בעת הלידה. כמו כן העיסוי תורם לחיזוקם של שרירי רצפת האגן וכך מסייע במניעת צניחתם לאחר הלידה. ומעל הכל, העיסוי מסייע בהרגעת האישה ההרה, מלמדה להכיר את התחושות באזור וכיצד להרפות את שריריו, ובהכנתה לקראת רגע הלידה המרגש.

אופן ביצוע עיסוי פירינאום

עיסוי פירינאום יש לבצע בעדינות ולהימנע ממגע נמרץ שיכול לגרום לנפיחות וצריכות באזור. את העיסוי ניתן לבצע לבד או בעזרת בן הזוג עם הנחיה ברורה של האישה לגבי מידת עוצמת המגע.  כמו כן יש לבצע את העיסוי ללא לחץ של זמן עם שלפוחית שתן ריקה ולאחר גזיזת ציפורניים ושטיפת ידיים. לעיסוי יש להכין קערה קטנה עם שמן שקדים איכותי שניתן לערבבו עם מעט שמנים אתרים מרגיעים. טרם העיסוי יש לפרוש מגבת על המיטה שתספוג את השמן ותמנע הכתמה של המצעים. לפני תחילת העיסוי כדאי להתקלח במים חמימים התורמים להרפיית וריכוך האזור. בנוסף מומלץ לבצע את העיסוי באווירה נעימה ומרגיעה בחדר מוסק או ממוזג, עם אורות מעומעמים ומוסיקה רקע שקטה. יש לציין כי בלידה עצמה, בייחוד ברגעי יציאת ראש התינוק, מומלץ גם לבצע עיסוי פירינאום בעזרתה של המיילדת.

ghfg_optimized
29 ₪ ליחידה
phone
waze
back to top